Informacje dodatkowe, czyli najczęściej zadawane pytania:
Czy warsztaty Dynamiki Ekspozycji są przeznaczone tylko dla muzealników z Małopolski?
Nie tylko (choć przede wszystkim) – zainteresowani z innych regionów są równie mile widziani.
Ile muszę mieć pieniędzy, żeby się z wami spotkać i porozmawiać o pomyśle na wystawę?
Jesteśmy elastyczni, naszą ofertę dostosowujemy do potrzeb i możliwości partnerów.
Czy muszę mieć swojego projektanta?
Nie, jesteśmy w stanie pomóc w znalezieniu projektanta, dysponujemy bazą współpracowników.
Jak długo trwa praca nad nową wystawą?
Zależy od zakresu i potrzeb. Przeważnie trwa od kilku do kilkunastu miesięcy (np. pierwszy etap, czyli opracowanie koncepcji: 3 miesiące).
Czy MIK finansuje wystawy?
Nie, MIK nie ma takich możliwości, natomiast aktywnie wspiera muzeum w poszukiwaniu funduszy (źródła, wsparcie przy pisaniu aplikacji).
Czy MIK współpracuje z muzeami prywatnymi?
Tak.
Czy trzeba być muzeum żeby się do was zgłosić?
Nie.
Czy możecie pomóc w znalezieniu grupy wolontariuszy chętnych do współpracy z muzeum?
Tak.
Czy możecie nam pomóc współpracować z mieszkańcami naszej miejscowości w rozwijaniu działalności muzeum?
Tak.
Czy lokalizacja muzeum w polsce ma znacznie, w sensie czy wspieracie tylko małopolskę?