Wyślij kopię 'Szepty i krzyki czyli porozmawiajmy sloganami cz. II' do znajomego!

Serwis redagowany przez zespół Dynamiki Ekspozycji, poświęcony jest zjawiskom muzealnym. Prezentowane tu treści dotyczą innowacji w muzeach (o digitalizacji zbiorów czytaj na blogu „Wejdź Między Muzea”) i ich nowej roli wobec globalnych przemian społeczno gospodarczych. Jakie jest miejsce muzeum w gospodarce wiedzy? Przed jakimi szansami i zagrożeniami stają współcześnie muzea? Jak muzeum może stać się ważnym aktorem w społeczności lokalnej i przysłużyć się do jej rozwoju? Zapraszamy do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na te pytania!
Wyślij kopię 'Szepty i krzyki czyli porozmawiajmy sloganami cz. II' do znajomego!
Reklama czy kampania społeczna. W aneksie dwie kreacje dla Muzeum Apartheidu – klienta najbardziej renomowanych światowych agencji, w efekcie znanego z rasowych reklamowych rozwiązań: http://www.guerrillapromos.com/search?q=botha
http://kampaniespoleczne.pl/kampanie,1312,wygrali_z_apartheidem_polegli_z_paris_hilton